Google
La meva foto
Nom:
Ubicació: Lleida, Lleida, Spain

25 de maig 2005

APLEC 2005

A las güenas,

Ja ha passat l'aplec d'aquest any. Per sort s'ha no s'ha saldat cap víctima.

S'ha de dir que aquest any ha tornat a ser brutal. Un 10 a la música (el Gerard l'Albert i jo vam fer un gran recopilatori per tots els gustos). Un 10 en el menjar (no en va faltar i no va haver cap degenerat que tirés una galleda d'aigua bruta a la cassola), i el que és més important, de beure no en va faltar.

Amb l'ajuda de tots vosaltres vull montar una recopilació de fotografies, si teniu alguna foto, o sabeu d'algú que en tingui de la colla, si us plau, feume-les arrivar.

Gracies a tots per un cap de setmana perfecte.

PENYA SALSÓN FOREVER!!!!

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

quedara x la posteritat, aquella pluja de
menjar que li va caure al paio aquell,
ohhh!!! Q bo!!!!!

8:41 p. m.  
Anonymous Anònim said...

el menjar, perfecte x cuantitat, ara x calitat..... el pa amb embotit del dissabte te collons noi.

8:46 p. m.  
Anonymous Anònim said...

no tinc cap foto, igualment, no estava jo per fer fotos, ejem.
Ah, un altre moment guapo, va ser quan vam fer el castell huma. Deu meu, quin mal la ma, tenia el peu del Marc a sobre.

8:49 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home